Subject: Ed: Retseptiõigusega pereõed, tervishoiu töötajate register
From: "TA MEDRE" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 13:49:38 +0200

Tere

Palun registreerida ja panna mulle täitmiseks.

Liina Saar

teenuse juht

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kõlamets, Jane <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 13:24
Adressaat: TA MEDRE <[email-masked]>
Teema: Retseptiõigusega pereõed, tervishoiu töötajate register

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan ravimifirmast Astra Zeneca.

Tahtsin uurida, kas on võimalik teada saada kuidagi, kui palju on Eestis
retseptiõigusega pereõdesid.

Tervishoiu töötajate registrist saab filtereerida ainult retseptiõigusega
õdesid, aga sinna alla kuuluvad ka õed, kes ei tööta perearstikeskustes.
Ja et välja selgitada, peaksin kõik need 329 nime ükshaaval läbi klikkima,
mis on omakorda meeletu töö.

Kuna andmed on registris avalikud, siis usun, et ei tohiks andmekaitse
seadusega vastuollu minna oma päringuga.

Vastust ootama jäädes.

Tervitades,

Jane Kõlamets
Strategic Account Manager
___________________________________________________

AstraZeneca

Europe Canada | CEE-BA | Sales & Marketing

Valukoja 8, 11415 Tallinn, Estonia

T: +372 6549 600 M: +372 58040978

[email-masked] <mailto:[email-masked]>